Reklamacje i zwroty

Zwrot zamówienia online w ciągu 14 dni

1. Zwrot w przypadku winy sklepu

W przypadku zwrotu z winny sklepu np. błędnego produktu jest wpełni darmowy

Poproś o etykietę zwrotną

  • Znajdź numer zamówienia dostawy lub towarów, które chcesz zwrócić. Możesz to znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś od nas.
  • Skontaktuj się przez adres email: info@e-zoolove.pl w celu otrzymania etykiety.
  • Po wygenerowaniu etykiety, zostana ona przesłana na Twójj adres email po czym będziesz mógł dokonać zwrotu towaru. 


2. Zwrot w przypadku winy klienta

Niestety hurtownia z którą współpracujemy nie honoruje zwrotów w przypadku błędnego zamówienia tomawru.

Każdy zwrot jest rozpatrywany jednostkowo. Wszystkie informacje na bierząco przekazujemy naszym klientom na podany wcześniej adres email.