Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
Zwrot zamówienia online w ciągu 14 dni
1. Zwrot w przypadku winy sklepu
W przypadku zwrotu z winny sklepu np. błędnego produktu jest wpełni darmowy
Poproś o etykietę zwrotną
- Znajdź numer zamówienia dostawy lub towarów, które chcesz zwrócić. Możesz to znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś od nas.
- Skontaktuj się przez adres email: info@e-zoolove.pl w celu otrzymania etykiety.
- Po wygenerowaniu etykiety, zostana ona przesłana na Twójj adres email po czym będziesz mógł dokonać zwrotu towaru.
2. Zwrot w przypadku winy klienta
Niestety hurtownia z którą współpracujemy nie honoruje zwrotów w przypadku błędnego zamówienia tomawru.
Każdy zwrot jest rozpatrywany jednostkowo. Wszystkie informacje na bierząco przekazujemy naszym klientom na podany wcześniej adres email.